Utolsó kommentek:

M_Ali 2017.10.18. 20:18:45

@Burgermeister: Elsőre nekem is az Audi ugrott be, a facebook oldalunkon van aki azt írta, hogy Peugeot, van aki pedig Mercedest látott bele. De valahogy mégis csinos darab lett, nem játssza túl magát.

Bejegyzés: Az első Polestar

Burgermeister 2017.10.18. 18:12:06

Minél hosszabb ideig nézem....belelátom az A5 vonalait.

Bejegyzés: Az első Polestar

LoveKills 2017.10.16. 23:00:38

Hatalmas eszmei érték, kétségtelen, de így, ebben az állapotában két krajcárt nem adnék érte. Még motorral sem kéne.

Bejegyzés: Reggeli rozsda: az elfeledett Miura

Shish Yakoo 2017.10.09. 07:42:29

@mennyi?husz!: "ez vmi eliras lehet: " míg a megállásig összesen 3 112 méterre volt szükség" nyilvan nem 3km volt mire megallt 400-rol :)" Nyilván hazudnak! Egy sima betonfal, és pár centiméteren belül megáll. Egyébként pár ráerősített gyorsítórakétával akár hangsebességre is gyorsítható pár másodperc alatt.

Bejegyzés: 0-400

Egy Hun Hunniából 2017.10.08. 21:31:01

"csak még nincs alá megfelelő gumiabroncs, ami ezt el is viseli legalább a megállásig."
Hazudnak a ganék! Valami alu görgőre felragasztott gumiréteggel tapadóssá tett kerék simán jó kellene legyen! ;-)

Bejegyzés: 0-400

Duplaxiii 2017.10.08. 18:57:07

Jujujujjj!
OK, ez a kategória is eszméletlen sok, jellemzően fiatal autókedvelőt érint, de azért az idővel és a realitásokkal ne szórakozzunk.
Ez egy speciális kategória, valójában nagyon fiatal és nem az autózásról szól, hanem pár egyedi gyártmányról a gyűjtők számára és kizárólag néhány paraméterben "versenyeznek"!
Tehát az például az AMG-t ne nevezd már "új" kihívónak, az egy ma már történelmi kategória.
Ezek a csodák valójába ennyire képesek, kitenni őket egy hosszú egyenesbe és lemérni éppen hol tartanak, sportértéke nincs, mert ha rekord kell, majd tesznek bele kétszer akkora erőforrást.
Ezek bármenyire gyorsak meg "értékesek", a klasszikus szerint az "asztalnál nem élnének meg"!
Szépek, szépek, de azért egy normális 15 körös versenyen, profi pilótákkal csak néznék egy lassan 30 éves Ferrari F40-es tüzelő seggét...

Bejegyzés: 0-400

M_Ali 2017.10.08. 16:47:57

@mennyi?husz!: Nem, nem, úgy értettük a mondatot, hogy a megállásig (tehát a gyorsulást is beleértve) ennyi távolság kellett összesen.

Bejegyzés: 0-400

mennyi?husz! 2017.10.08. 15:57:11

ez vmi eliras lehet: " míg a megállásig összesen 3 112 méterre volt szükség" nyilvan nem 3km volt mire megallt 400-rol :)

Bejegyzés: 0-400

M_Ali 2017.10.02. 11:23:42

@gigabursch: Valamint nem is olyan, mint egy formatervezett hűtő.

Bejegyzés: Álmok a múltból: szögletes vadmacska

gigabursch 2017.10.02. 06:10:31

Érdekes egy világ volt, viszont nem volt minden egyen szappantartó.

Bejegyzés: Álmok a múltból: szögletes vadmacska

M_Ali 2017.09.30. 09:11:02

@Burgermeister: Kellően egyedi és valóban szép szögletes forma, Gandini nagyot alkotott.

Bejegyzés: Álmok a múltból: szögletes vadmacska

M_Ali 2017.09.25. 12:52:11

@gigabursch: Kombiból, ami tetszik az a Mercedes CLS, Shooting Brake igaz semmi praktikum, főleg a fával borított csomagtér, már ha valaki azt kéri hozzá, de legalább szép. :)

Bejegyzés: Frankfurti villanások

M_Ali 2017.09.25. 12:48:46

@borsznob: Igen, visszanéztem pár sajtófotót, tényleg ott voltak, csak semmi újat nem hoztak.

@igazi hős: Igen, az SUV-k is teljesen egy sablon, sajnos.

Bejegyzés: Frankfurti villanások

gigabursch 2017.09.25. 12:38:03

@igazi hős:
Nem is minősítettem a szerzőt a barátsága miatt, pusztán leírtam, hogy annak hol van a gyengéje.

Bejegyzés: Frankfurti villanások

igazi hős 2017.09.25. 09:59:00

@gigabursch: Az, hogy a poszter mivel van barátságban, az magánügy, de a SUV-ok pont ugyanúgy egy kaptafára készülnek, hiszen azonos elvek (méret, gazdaságosság, biztonság, ...) mentén tervezik őket. Kicsit frissebbek, hiszen feleannyi ideje vannak a piacon, de az újdonság varázsa már rég elmúlt. A crossover meg nem kategória, hanem erőltetett marketing bullshit: ha már nem sikerül egyedi autót csinálni, legalább egyedi nevet adjuk neki, hátha ettől jobban fogy. (Megjegyzem a szedán forma van vagy 100 éves, azt mégsem említi a szerző.) A kiskocsik között még feltűnik egy-egy francia/olasz bohóság, akad 1-2 kimondottan rétegmodell, ahol a vásárló hajlandó irreális árat adni , hogy ne tucatautója legyen, de alapvetően minden cég egyforma autókat gyárt, akár kombi, akár SUV, akár szedán.

Bejegyzés: Frankfurti villanások

gigabursch 2017.09.25. 07:48:15

"Hozzáteszem, hogy sem a családi autókkal, sem a kombikkal nem vagyok barátságban"

Aki családos ember, az ind tudja, hogy a szedánok mennyire alkalmatlanok.
Nem csak a pakolhatóság a kérdés, de mondjuk nem utolsó szempont, hogy esőben nem esik be az eső a rakodó apuka nyakába és a csomagtartóba sem, ráadásul a hátsó sorban ülők nyakát nem égeti szét a nap egy kombiban.

Személy szerint, aki már nagyon sok kombit látott még a csúcskategóriákban is (Binz-től az Aston Martinon át a Maseratiig, azt kell mondjam, hogy a legtöbbje nem csak szép, de az ízlésessége mellett nagyon is praktikus.

Bejegyzés: Frankfurti villanások

midnight coder 2017.09.25. 07:09:32

@victor vacendak: Viszont nem öli meg a kipufogógáz a körülötte állókat. Valahol ez is egy szempontnak kellene hogy legyen, különösen városban. Én elhiszem, hogy a mai modern motorok nem szennyezik a levegőt, különösen a dízelek - mondom, elhiszem az első olyan modellnél, ami az utastérbe vezeti a kipufogót.

Bejegyzés: Frankfurti villanások

victor vacendak 2017.09.25. 05:59:33

@dukeekud: leszámítva, hogy pl. a hatótávjuk a felét sem éri el...

Bejegyzés: Frankfurti villanások

borsznob 2017.09.25. 00:06:38

Jól összefoglaló! Egyébként a Citroën ott volt, pont a Renault meg az Opel mellett.

Bejegyzés: Frankfurti villanások