Utolsó kommentek:

Make Valamit · http://make.blog.hu 2019.11.19. 16:57:49

Hát ha mást nem, azt elérik hogy az öreg Mach Mustangok ára most elindul felfelé :D

Bejegyzés: Mach-E

Macropus Rufus 2019.11.19. 15:16:30

"Valamelyik másik autóban is mutattak már be ilyesmit az elmúlt hónapokban, nem emlékszem a típusra, "
A Tesla ezt már évek óta tudja. Meg kb. mindent amit ez a Ford tud. Ami feltűnt az a beltér: fantáziátlan lopni a design-t egy másik cégtől.

Bejegyzés: Mach-E

Troppauer_Hümér 2019.10.20. 10:46:06

A Renault a legjózanabb az összes közül. Az emelt hasmagasságnak van létjogosultsága az orosz utakon, annyira nem ízléstelen mint a többi.

Bejegyzés: Az autóipar bűnei: SUV kupék és kabriók

M_Ali 2019.10.08. 16:21:56

@degeco: Ezt a kifejezést használják itthon.

Bejegyzés: Gördülő elegancia: Bentley Mark VI Cabriolet

degeco 2019.10.07. 14:47:36

Karosszált?!?
Gugli nem dobott ki jobbat erre?

Bejegyzés: Gördülő elegancia: Bentley Mark VI Cabriolet

gigabursch 2019.10.07. 11:34:36

Tényleg van benne egy csodás elegancia.
Megfoghatatlan.

De fekete színben nem tetszik.

Bejegyzés: Gördülő elegancia: Bentley Mark VI Cabriolet

Szabo T 2019.10.07. 02:31:38

Nekem is egy Figoni & Falaschi Delahaye 135 jutott erröl az autóról az eszembe. A Silver Dawn-t az autokorrekt javította Silver Down-ra?

Bejegyzés: Gördülő elegancia: Bentley Mark VI Cabriolet

Reactor 2019.10.01. 18:15:15

Ismét kapható a Turbó rágó!
Nem egyszerű hozzájutni, főleg cigiboltokban vagy falusi búcsúkban, vásárokban kapni, de lehet!!! Valamelyest kisebb az elődjénél, de az íze ugyanolyan maradt.

Bejegyzés: A Turbo rágó

Mad Marx 2019.09.27. 06:15:06

Nézegettem a képeket, de nem láttam sehol a kocsin NACA duct-ot...

Bejegyzés: Sián, a hibrid bika

Harrison Bergeron 2019.09.21. 16:16:25

Mindig megérint a szerző gyermeki rajongása és a romantikától sem mentes alapossága, ezért jó olvasni ezeket az írásokat. Elég régóta csinálom, nem tudom, megköszöntem-e már, de minden alkalom jó, ha erről van szó; élmény olvasni ezt a blogot, olyan, mint kamaszkoromban felnézni a falra, ahol az autós poszterek sorakoztak. Köszönöm tehát és így tovább!

Bejegyzés: Reggeli rozsda: Maserati Merak

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2019.08.21. 16:15:35

index.hu/mindekozben/poszt/2019/08/21/automosas_level_vegtelen_37_evig_porosodott_a_garazsban_ez_a_280-as_sl_merci_mielott_nekiallt_volna_ket_bator_ficko_lepucolni/
.
Na, itt van megint egy fantaszta, öreg kocsirohasztó.
Még idejében vették elő a garázsból ezt a csodát.
Már eleve azt se értem, hogy hogy a pélóba tudta megállni hogy egy ilyen gyönyrűségbe ne üljön bele és ne menjen vele...?
Csoda lett a gép, mondhatni, készen áll újabb 40 évnyi garázsban rohasztásra, hátha még az unokát is túléli... :-|

Bejegyzés: Reggeli rozsda: Maserati a sivatagból

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2019.08.15. 01:21:08

Na, itt legalább eladta a fantaszta idejében, amíg még volt értelme.És mennyivel jobb helyre került így, mintha maradt volna az öreg garázsában, tovább rohadva az enyészet felé.

Bejegyzés: Reggeli rozsda: csillagpor

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2019.08.14. 14:12:09

Sosem értettem az ilyen vadbarmokat, akik megvesznek/megörökölnek/hozzájutnak valami relative értékes, különleges autót és utána hagyják elenyészni, szétrohadni; ahelyett, hogy inkább eladnák és még gempa is állna a házhoz.Oké, egy sejk meg tudja venni a napi csirkefarhátat enélkül is, de a legtöbb ilyen agyhalott az nem sejk, hanem hétköznapi ember...
Gyönyörű ez a gép, pedig én nagyon nem vagyok olaszbuzi.A legjobb talán az volna, hogy felújítani is, meg meghagyni is ilyennek.Az összes belső dolgot, villanyt, mechanikát, hajtásláncot felújítani, de a kasznit így hagyni amennyire csak lehet és lelakkozni.
Utána meg beállni Monacoban a kaszinó elé, LOL...
:D
Mekkora hátasokat dobnának a sznob járókelők?

Bejegyzés: Reggeli rozsda: Maserati a sivatagból

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2019.08.13. 17:40:15

Haha, mennyit mondogattuk még a 80-as években ha sikerült kijutni külföldre 3 évenként, hogy ezkéne-aszkóna... :D
Aztán a 90-es évek végére lett is egy 1.6-os benzines D Kadett kombi a Wartburg után.Úr isten, micsoda minőségi váltás volt.
Imádtam a gépet, de elég szar volt, sokat lerohadt, generálozni kellett, rozsda is elkezdte támadni stb., lévén már akkor 16-17 éves volt a gép, valszeg az előző tulajok miatt is.
Aztán lett egy szintén 80-as évekbeli Rekord, már az Omega elejű.Azzal csak az volt a baj, hogy 4 sebességes volt és szedán.Sokat zabált a városban is, a 2000 köbcentis benzinmotor miatt; meg országúton is, mert nem volt ötödik sebesség.De a csomagterébe rakott normál, 26-os kerekű monti csak 25-30 centit lógott ki.Mármint hogy nem volt a hátsó ülés lehajtva vagy ilyesmi, mert nem is lehetett.Illetve az volt azóta is az egyetlen autó, amiben akkora volt a hely, hogy a tökig hátralökött ülést vissza kellett húzni.Pedig két méteres vagyok, és már akkor is annyi voltam...Asztakurva! :D
Ezt a gépet is szerettem nagyon, képtelenség volt telerakni utazáskor.
De hát a fogyasztás csak sok volt, 10 alatt nem igazán tudott maradni, úgy hogy mennie kellett.
Ültem még és vezettem is párszor korabeli Opel Monzát, a nagy kocka sportos kocsit 3000-s benzines motorral, na annak aztán mindegy volt, hol állt a váltó, meg milyen emelkedő jött, padlózásra elforgatta maga alatt a földgolyót... :D
Akkoriban nagyon nagy számnak számított.

Bejegyzés: Reggeli rozsda: Ascona

M_Ali 2019.07.29. 14:38:37

@szepipiktor: Azért maradt ki a boxer, mert az nem V motor, ha csak nem a 180 fokos "hengerszögű" motorokra gondolsz, de azok meg nem boxerek.

Bejegyzés: V12-es szimfóniák

szepipiktor 2019.07.29. 11:28:01

Klassz összeállítás!
Én azért szétválasztottam volna a klasszikus vonalat a trendi, divatmodellektől.
A listán szereplők elég nagy része az utóbbiak közé tartozik, egy akkori trend miatt építették azokat 12 hengerrel.
Ugye az Aston is S6-tal hasított, később a Lagonda és a V8-as modellekkel már V8-al is készíttek autókat. Ahogy a jaguárnál is a S6 a klasszikus és a posztban is említett XJ12 volt a menő. A Jaguárnál szinte istenkáromlás volt a - dízel mellett - a V8...
OK,ez már a biznisz, a Ford és a két német "prémium" gyártó, a BMW és a Mercedes áldásos hatása... (A többi trendinél)
.
Miért maradt ki a boxer? Ezt használta a Ferrari is és az Alfának is a 12 hengeres boxer sorozata volt a legjobb!
A 250 GTO meg érdekes, hogy hirtelen ennyire kultikus lett a hazai sajtóban. Évekkel ezelőtt, amikor a hat minősített versenyautó-változat valamelyike aranyáron ment el az árveréseket (volt például 38 millió eurós biznisz is akkoriban), itthon a kutya sem foglalkozott a modellel.
Maga a 250 GTO nem különlegesség, klasszikus Ferrarit, a 6 versenyváltozat a kuriózum. De vajon, ha a 288 GTO Evoluzione nem lenne az, ha még nem lenne "friss"? Ezek közül egy-kettő vehető meg, és "még csak" 8 millió körül, és az utód F40 LM ára még nyomottabb, hiszen még rengeteg van belőlük. De majd 40 év múlva...(de ezek V8-asok)
.
A 250 GTO motorjának elhelyezése azért nem a legjobb, még a klasszikus GT-soroztanak felel meg, azaz frontmotoros, míg a mostani 812-es már fron-középmotoros, transaxle hajtással...
A Maserati mai motorja meg ugye nem Ferrari, hanem a Ferrarival közösen fejlesztett sorozat, ez kerül már évek óta a Ferrarikba is (a 812-esbe is.)
.
De a lista remek, én azonban maradok a klasszikusoknál...

Bejegyzés: V12-es szimfóniák

Giannichedda 2019.07.24. 09:29:24

Jajj, de szép verda!
Köszi a cikket!

Bejegyzés: Reggeli rozsda: Maserati a sivatagból