Utolsó kommentek:

M_Ali 2018.07.08. 17:46:34

@gigabursch: Schrägheck, igen hátul csak csomagtérfedél volt, ez a változat volt kétajtósban és négyajtósban is, ma már ritka mint a fehér holló.

@vancello: Majd alakul lassan. :)

Bejegyzés: A zöld kocka

gigabursch 2018.07.08. 10:36:21

Lépcsőshátú kétajtós?
Vagy az, amelyik ferdehátú volt, de az ablak alatt nyílt a csomagtartója?

A nagyapámnak háromajtós, ferdehátú volt, de már az, amelyik ablakostul nyílt fel.

Apu nem szerette, ellenben mi az unokák nagyon.
S messze többre tartom a Kadett D-t és a Kadett E-t, mint az utána gyártott Astrát, ami sokkal szűkebb és kisebb. Főleg szélességben.

Bejegyzés: A zöld kocka

vancello · http://vancello.hu 2018.07.07. 00:37:15

Szívből gratulálok, Ali! Gyönyörű lesz ez a gép!

Bejegyzés: A zöld kocka

metalex 2018.07.01. 19:25:44

Azt a párost kellene megkeresni akik a 90-es évek elején még kispolákkal raliztak. 92-ben végigmentek a Kisbéri versenyen és a katlanban, ahol gyalog is alig lehetett elmenni az úton :-)
Ja, meg a trabis lányokat.... Egyszer megkeresem majd a nevezési listákat.

Bejegyzés: Egy hazai Skoda 130 LR

kommentes nikk 2018.06.29. 12:44:26

@vancello. aha, hát ez kurvára sehogy sem függ össze azzal, amit én írtam, de legalább nem is frappáns :)))))

Bejegyzés: Az Aston Martin új csúcsgépe

vancello · http://vancello.hu 2018.06.28. 19:59:43

@kommentes nikk: Gondolom szex sincs nálad addig, amíg nem akarsz gyereket.

Bejegyzés: Az Aston Martin új csúcsgépe

kommentes nikk 2018.06.28. 13:39:14

Kérdezném őszinte naivitással, hogy azon kívül, hogy olajsejkek és milliárdos tőzsdeguruk nagyranőtt matchbox-ként tartsák, az ilyen autó mire jó, mi értelme? Közlekedésre alkalmatlan és/vagy túlzó, a gyorsulását, végsebességét közúti forgalomban nem lehet kihasználni (vagy igen, de akkor életveszélyt jelent a többi közlekedőre), versenyautónak meg nem versenyautó, nem pályahasználatra készült tudtommal. Kicsit olyan, mintha kanalas kotrót vennék, hogy elültessek egy félméteres tuját a hátsó kertben.

Bejegyzés: Az Aston Martin új csúcsgépe

szepipiktor 2018.06.28. 10:03:16

Valójában szép autó és tényleg patináns!
Azonban a pozícionálása téves, hiszen jelenleg a szegmens csúcsát a Ferrari 812 Superfast foglalja el.
(ami nem von le semmit az Aston értékéből, csak a marketing kamujára mutat rá.)

Bejegyzés: Az Aston Martin új csúcsgépe

Látens Inszinuáció 2018.06.28. 09:39:03

Kapd be gyökér cenzúrázó faszkalap.

Bejegyzés: Az Aston Martin új csúcsgépe

Látens Inszinuáció 2018.06.28. 09:38:35

Mennyibe kerül? Vennék egyet a Porsche GT és a Ferrari 250 GTO mellé a garázsba.

Bejegyzés: Az Aston Martin új csúcsgépe

közösperonos átszállás 2018.06.15. 19:40:54

@M_Ali: "mindennap elsétálok egy 307 CC mellett, még nem láttam meg benne a szépet, ahogy a 308-ban sem. "

A 307 CC elavult, nem vitás (abból a kombi még most is vállalható, de amúgy ennyi), pont mint a 206CC. De a 308 formája mókás módon épp a CC-n jön ki a legjobban, abból egy ötajtós vagy egy kombi elég gáz (a kombi hátsó lámpái főleg brrrök).

De mondom, természetesen ha a formáról beszélünk, akkor az alap az, hogy tető lenyitva.

Bejegyzés: Az autóipar bűnei: kupé kabriók

dezsoke007 2018.06.15. 09:12:26

A példákból is látszik, hogy minél kisebb egy autó, annál nehezebb arányos CC-t csinálni belőle. A Volvo C70-ből már lehet. A békazöld Pug 206CC fotója hátulról pont, hogy szépnek mutatja a kocsit; de ugye ízlésről nem vitatkozunk.

Bejegyzés: Az autóipar bűnei: kupé kabriók

MaCS_70 2018.06.15. 00:19:31

Nem igazán szeretem az ízlésrendőrséget -- ez a poszt pedig ennek a szerepét játssza.
A Mitsubishi CZC és a Nissan Micra nekem például kifejezetten tetszik.

MaCS

Bejegyzés: Az autóipar bűnei: kupé kabriók

Make Valamit · http://make.blog.hu 2018.06.14. 22:31:20

Az autók amiknek amikor elromlik a teteje, úgy is marad. Nem érnek ezek már semmit.

Bejegyzés: Az autóipar bűnei: kupé kabriók

Buncog 2018.06.14. 21:39:25

A dízelmotorok valóban csak buszba, kamionba, ilyenekbe valók.

Bejegyzés: Az autóipar bűnei: kupé kabriók

Buncog 2018.06.14. 21:36:21

Oszt arról nem is beszéltünk még, hogy ezeket a szörnyellákat külsős cégekkel terveztetik, pl. Bertone. Innentől kezdve minden alkatrész, ami módosult a std. kasznihoz képest, arany áron van. És nem csak a nevet kell megfizetni, hanem a kis darabszám miatti felárat. Bármelyik szaros Opel kabriónál repkednek a többszázezrek, évjárattól függetlenül.

Bejegyzés: Az autóipar bűnei: kupé kabriók

JorEl 2018.06.14. 20:14:52

A Colt czc valami extrém perverz, de pont ez tetszik benne, egyébként az autóipar legnagyobb bűne az, hogy kinyírták a kétajtós sedan konfigurációt és az autó formájú autókat.

Bejegyzés: Az autóipar bűnei: kupé kabriók

midnightcoder2 2018.06.14. 19:57:50

Az autóipar bűneit úgy hívják, hogy dízel autók. Dízellel csak traktornak lenne szabad menni, legalább 10 kilométerre a legközelebbi településtől.

Bejegyzés: Az autóipar bűnei: kupé kabriók