Utolsó kommentek:

M_Ali 2019.03.15. 13:42:42

@bati67: Az egy Lamborghini Uracco, elképzelhető, hogy régen volt ilyen távirányítós autó. :)

Bejegyzés: Marcello Gandini - Genio Nascosto

bati67 2019.03.12. 16:01:00

Ahhh... el tudom képzelni, hogy mekkora élmény lehetett! :-)

A Stratos HF Zero mögötti narancssárga sportkocsit nem lehetett kapni régebben távirányítósban? Nagyon ismerős a formája! Mintha lett volna olyanom...

Bejegyzés: Marcello Gandini - Genio Nascosto

Vadzsaripdu 2019.03.07. 11:00:36

Csúnya. Úgy néz ki, mintha egy lakótelepi boyracer kiélte volna legvadabb vágyait a matchboxán. Vagy a Ladáján a gumikat festékes filctollal kipingálta volna.

Bejegyzés: A fekete autócsoda

GARFIELD13 2019.02.09. 20:32:27

Sziasztok!
A képek alapján a motortérből hiányzik a kipufogó és a főfékhenger közötti hőterelő. Érdemes visszarakni, mert jót tesz a fékekkel az intenzívebb használat során. Mintát tudok kölcsönözni az elkészítéséhez.
Üdv.

Bejegyzés: Kincsek a garázsból: Renault 5 Alpine Turbo - 1. rész

The Gamer 2019.02.07. 12:17:34

@The Gamer: Utoljára kölyök koromban láttam ilyet a 90-es évek elején.Apám egyik ismerősének volt kettő ilyen.Az egyik teljesen széria,a másik egy az akkori szabályok szerint hegyiversenyzéshez építve.Vitt vele egyszer a Mecsekben,nem kaptam levegőt.

Bejegyzés: Kincsek a garázsból: Renault 5 Alpine Turbo - 1. rész

bobbafet 2019.02.07. 12:17:31

Cool. Kiváncsian várom a folytatást. Ha eljön az ideje, egy első indításos video biztosan népszerű lenne...

Bejegyzés: Kincsek a garázsból: Renault 5 Alpine Turbo - 1. rész

Lobo Marunga 2019.02.07. 09:50:57

Volt R5-ösöm, persze nem ilyen, de királyság volt. Aki ki szeretne próbálni valamit a korszakból, annak csak ajánlani tudom, jó buli lesz. Már attól függően, ki mit ért buli alatt...

Bejegyzés: Kincsek a garázsból: Renault 5 Alpine Turbo - 1. rész

The Gamer 2019.02.07. 09:50:54

Ohhhh...... Basszus! Szegénykém! De legalább garázsban állt.
Remélem sikerül "embert" faragni belőle.

Bejegyzés: Kincsek a garázsból: Renault 5 Alpine Turbo - 1. rész

M_Ali 2019.02.01. 17:30:59

@horex: Így van, ez az autógyártás egyik legjobb korszaka volt.
@Miszter07: Hol volt hozzá szerencséd?

Bejegyzés: Gördülő elegancia: Horch 853 A Sport Cabriolet

Miszter07 2019.01.28. 11:58:55

Nekem eddig csak egy 853-ashoz volt eddig szerencsém, de attól sem kaptam vagy 10 percig levegőt...

Bejegyzés: Gördülő elegancia: Horch 853 A Sport Cabriolet

horex · http://horex.uw.hu/ 2019.01.28. 11:58:50

Ennél modernebb és talán szebb autókat is gyártanak ma, de a századelő autócsodáit nem tudják felülmúlni

Bejegyzés: Gördülő elegancia: Horch 853 A Sport Cabriolet

lutria 2019.01.20. 13:04:27

Érdekes végignézni egy autó sorsát a fotókon-ahogy pl.fokozatosan leamortizálódik-én egy egykor autókiállításokon főhelyen kiállított Opel Mantát csekkoltam le,egy kiállításon történt fotózás óta már 2-3x eladták,minden eredetvizsgálat/vizsga előtt az aktuális tulajok mindha mindig leszedtek volna róla egy ritka alkatrészt,spoiler,hátsó szárny stb.mára ki van vonva a forgalomból és alig hasonlít a régi önmagára...

Bejegyzés: Rendszám lekérdezés képekkel, adatokkal? Igen!

mennyi?husz! 2019.01.16. 06:50:04

@kewcheg: na igen. a legjobb torzios merevsege a sedan es coupeknak van.
amugy egy eleve a hatchbacknek (3-5 ajtos) szuletett autobol a budos eletben nem lesz szep sedan de meg csak kombi se.

mas, emlitettek is a SUV -okat. ott egy dolog van, illeve ketto ami miatt szeretik. magasabban ulsz. jobban atlathato a forgalom. biztonsagosabb lehet egy balesetnel. amugy ha ma itt tartunk akkor azt mar elfogdata az ember, hogy letezik X-es BMW (az elso meg ki verte a biztositekot) de, X4,X6, az az amit a budos eletbe nem ertek meg. Ha letezik ertelmetlenebb auto akkor ezek azok es tarsaik. radasul meg rondak is.

Bejegyzés: Az autóipar bűnei: kisméretű szedánok

hungarisztan 2019.01.15. 23:19:28

Szerintem sokan nem feltétlenül a kispénzű (és igénytelennek titulált – bár kérdés, hogy ha valakit szarral etetnek, akkor ő az igénytelen, vagy az, aki etet...) vásárlókat nézik le, hanem valamiképp tudat alatt ott motoszkál az a gondolat, hogy ha egy cég egy autó külsejében megenged magának ilyen kompromisszumokat (avagy egyenesen esztétikai terrorcselekményeket), az alighanem más dolgokban is lazít – hiszen miért ne törekedne pont ott olcsóságra, ahol nem is látszik, vagy amihez sokan nem is értenek, ha egyszer a designban, ami ott van szem előtt, ami eladja az autót, megengedik maguknak a gagyit. Avagy ha az a (pénzügy és marketing osztályok felől jövő) tervezési vezérelv, hogy olcsónak kell lenni, akkor azt az elvet nyilván mindenütt végigviszik. (Kezdve azon, ugyebár, hogy nem egy rendes kasztnit terveznek, hanem egy meglévőt próbálnak átkendácsolni háromdobozos változattá.)

Mert meg lehet ám ugrani a kis szedán feladatot rendesen is – már ha tényleg ez az igény; én mondjuk sosem értettem, hogy miért pont a szedán forma az autó sokaknak. Ha praktikum kell, arra ott a kombi, egyterű, minibusz vagy a terepjáró (attól függően, hogy milyen jellegű a praktikum), ha szépség kell, arra ott vannak a kupék, kabriók – hát ehhez képest mit tud felmutatni a háromdobozos forma? Már azon kívül, hogy megszokás hatalma. Se nem szép, se nem praktikus. Egyszer volt egy Corolla szedánunk, imádtam, gépészetileg nagyon finom műszer volt, de hogy a büdös életben többé nem veszek szedánt, se kicsit, se nagyot, se közepeset, azt bizony neki köszönhetem: egyszerűen semmi nem fért be a csomagtartóba. Hiába volt decens méretű, ha a nyílása nem volt elég nagy, meg hülye alakú volt a lámpakivágás miatt, meg belelógtak a csomagtér tetejébe a hangszórók... (Céges S60 dettó, csak ott ugye nem lehetett választani, de ha magamnak veszek Volvót egyszer, az biztosan V-vel fog kezdődni, és nem S-sel...)

Valaki fejtegette fentebb, hogy milyen stabilra lehet csinálni a szedánt, meg hogy lehet próbálkozni a kombikkal a járdára egy kerékkel felállni és csomagtérajtót nyitni-csukni. Hát ez is csak olyan dolog, hogy meg lehet ezt csinálni rendesen, meg kevésbé rendesen is. Nyilván az előbbi drága, az utóbbi meg kevésbé drága. Mondjuk érdekes kérdés, hogy ki az, aki rendszeresen ácsorog 1 megemelt kerékkel (vegyen tankot, az merev, mint a fagyott kutyaláb! :) ), de OK, mondjuk menjünk bele abba, hogy ez a merevségnek egy jó fokmérője: SAAB 93 Vector Combi gond nélkül nyitható-csukható így is, pedig a tesztet egy barkácsáruház parkolójában voltam kénytelen elvégezni, 400 kg kőburkolat bepakolása során (és 400kg csomagtartó-terheléssel is simán csukódott a csomagtérajtó, semmi trapéz vagy paralelogramma formát nem öltött). Szóval önmagában a merevség még egyáltalán nem indokolja a szedán formát. De ez csak zárójeles megjegyzés, mert akinek az kell, egye-vegye. Csak akkor rendes, eleve annak tervezett szedánt vegyen, ne utólagosan szedánosított vicceket – szerintem kábé a poszt is ezekről szólt. Merthogy aki ilyen esztétikai terrorcselekményeket elkövet, az bármi egyébre is képes... ;)

Bejegyzés: Az autóipar bűnei: kisméretű szedánok

miketbeszéltek 2019.01.15. 17:25:14

A Thalia 1 szerencsétlensége, hogy egy eleve sajátos, limuzinusításra alkalmatlan fenekű kisautóból, a Clióból alakították ki. -Kicsit kakukktojás a Fabia, ugyanis a legtöbb kisautó-limuzin a szegény piacokra készült. A Fabia viszont akkor a kisautók első vonalbeli platformjára épült. Az azonos alapú Cordoba bizonyítja: lehet jó hátsót tervezni. A Fabiánál ezzel szemben bevetették az összes optikai trükköt a rondaságra: rövidítésre és magasításra.

Bejegyzés: Az autóipar bűnei: kisméretű szedánok