Utolsó kommentek:

szepipiktor 2019.06.19. 07:47:52

Ez volt az alapja a 125p polskinak.

Bejegyzés: Reggeli rozsda: svájci Fiat

kBéla 2019.06.13. 10:02:03

A fekete fent nevezett árnyalatát egy ásványról nevezték el: obszidián.

Egyébként kár a motorcseréért. Tadek Marek hagyatékától megválni nem csak nem elegáns, hanem hiba is.

Bejegyzés: Újra gyártják a legendás angol versenyautót

kBéla 2019.06.13. 10:00:37

A fekete fent említett árnyalatát egy ásványról nevezték el, aminek a neve: obszidián. :)

Egyénként kár a morotcseréért, ami persze nem a cikk hibája. Tadek Marek hagyatékától megválni nem csak nem elegáns, hanem hiba.

Bejegyzés: Újra gyártják a legendás angol versenyautót

Mad Marx 2019.05.28. 19:44:38

"A '90-es évek első felében lezajlott a látványos designváltás, és a korábbi szögletes formákat kezdték felváltani a gömbölyded vonalak."
ez volt a legrosszabb dolog, ami az autóiparral történhetett akkoriban, közelíti a mai villanyautós hiszti kártékonyságát :(

Bejegyzés: Álmok a múltból: a csillagokon túl

midnightcoder2 2019.05.28. 16:28:25

Mondjuk a designhoz képest elég ratyi lett a megvalósítás.

Bejegyzés: Álmok a múltból: a csillagokon túl

The Gamer 2019.05.22. 10:22:55

@Michel Djerzinski: Okoskodunk????
Hmmmm..... Ilyen amikor a fagyi vissza nyal!
Mr. 406 Coupe

Bejegyzés: Kabriót a nyárra

gigabursch 2019.05.22. 09:57:33

Nyugodjék Békében!

Még kiskoromban láttam a TV-ben versenyezni, de még nem értettem, hogy mit látok.

Aztán pár éve láttam a Rush! - Hajsza című filmet.
Nejemmel együtt néztük meg. Én baromi jól szórakoztam rajta és nagyon is felemeltek a legnehezebb pillanatok (mert az volt bőven Huntnak is, nem csak Laudának), de mkind nekem, mind a feleségemnek a legjobban az a jelenet tetszett, amikor stoppolta, beült egy Lanciába és vissza kettő, kövér gáz.
A feleségem erre csak annyit mondott vigyorogva:
- Meg se lepődök rajta, amikor a pasik egy kocsi mellett észre sem viszik a nőt. Egyszerűen ilyenkor az adrenalin és az endorfin elnyomja a tesztoszteront.

Bejegyzés: Niki Lauda emlékére

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2019.05.22. 04:18:58

Az a baj, hogy az 1.500 ojrós gépek állapota jó eséllyel olyan, hogy sarkon fordulok inkább.Ami meg ilyen szép, mint a képeken, az inkább 15.000 vagy 150.000; és akkor meg azért fordulok sarkon...
:D

Bejegyzés: Kabriót a nyárra

M_Ali 2019.05.21. 22:26:31

@Michel Djerzinski: A 406 Coupe mióta kabrió?

Bejegyzés: Kabriót a nyárra

Michel Djerzinski 2019.05.21. 21:51:45

Okoskodtok itt... ezek közül a Peugeot 306-os és a Jaguar a legszebb, legkívánatosabb. Hiába, a Pininfarina design sokat számít. Kimaradt a 406 Coupe, ami szintén egy csoda, és abszolút a Volvo C70 riválisa. Szerintem különben a Volvo C70 kifejezetten arányos, harmonikus autó, időtálló szépség, nem igaz, hogy "nem egy izgalmas autó". Sőt: ez hülyeség.

Bejegyzés: Kabriót a nyárra

The Gamer 2019.05.21. 21:20:58

@scavengario: Te nem érted!
Ő a típus névre gondolt! Olyan nem létezett, hogy Audi 80 Cabrio! De olyan igen, hogy Audi Cabriolet! Így egyszerűen. A BMW - nél is típus név az, hogy Touring! De ettől még az kombi, csak az egy gyűjtőnév. Minthogy van más márkából is kombi, na meg kabrió.

Bejegyzés: Kabriót a nyárra

szepipiktor 2019.05.21. 19:19:23

Ifjúságom során végigkövethettem - köszönhgetően, hogy olyan helyre költöztünk Budapestről, ahól jóminőségben volt fogható az osztrák tv - Lauda pályafutását.
Nem ő volt a kedvencem, és Scheckter-fan voltam, aki az utolsó évig az örök második-harmadik volt Lauda, Andretti, Fittipaldi és a többiek mellett, mögött.
És mennyire érdekes, Scheckter is Ferrariban nyerhette egyetlen VB címét, és okosan azonnal le is lépett a színről, hiszen akkoriban sok volt a halál és a Laudáéhoz hasonló balesetek is.
.
A cikk kicsit pontatlan a Brabham-Alfa tekintetében, ugye az Alfa motor egy 12 hengeres boxer volt - nem 180 fokos V12 - és a Brabham BT46B volt az úgynevezett "porszívós" versenyautó, aminél egy hatalmas ventillátorral szívták ki a levegők a kocsi alól a jobb tapadásért. Ugyanis a boxer nem tette lehetővé a ma diffúzornak hívott padlókialakítást.
Tévedés az is, hogy ezt a kocsit betiltották volna, nem, hanem életveszélyes volt a hátrafelé kilőtt kavicsok, kövek miatt és a többi csapat nyomására Bernie Ecclestone vonta vissza a modellt.
(Ez is egy érdekes párhuzam Jodyval, Lauda a porszívóssal nyert futamot, Jody a hatkerekű Tyrell-el...)
De mindegy, az egyik még élő legnagyobb ment el, aki az F1 legszebb korszakában volt meghatározó!
Köszönet a szép megelmélezésért.

Bejegyzés: Niki Lauda emlékére

Warlimont 2019.05.21. 16:35:29

Hat, amikor irtak, hogy tudötranszlpantacio, meg a többi, akkor azert sejthetö volt, hogy nagy itt a baj, es max par ev.... Nyugodjon bekeben, nem volt a kedvencem, de vitathatatlanul nagy bajnok volt, aki hianyozni fog a palya mellöl!

Bejegyzés: Niki Lauda emlékére

dare 2019.05.21. 16:10:42

Mutatom a hírt egy ismerősömnek.
Reakció: már régen halottnak kellett volna lennie.
Még nem láttam a balesetét, de most hogy láttam, én is így gondolom.
Az a fránya tüdő eddig bírta.
Nyugodjon békében.
A róla készült filmet én is nemrég láttam csak, és nagyon jól visszaadja a film azt a feszültséget, amit akkor átélhetett ő azon az utolsó futamon, amikor ment közte és Hunt között a harc.
Ha ott küzdött volna az egoval, akkor tuti az a verseny lett volna neki az utolsó.
Hideg racionalitás=42 plusz év
Respect.

Bejegyzés: Niki Lauda emlékére

GöTi 2019.05.21. 15:50:54

Jó volt olvasni, köszönöm a szép megemlékezést.

Egy szó cserét javasolnék:
"Tudtam, hogy beteges, és hogy az elmúlt időszakban is kórházban volt," helyett
"Tudtam, hogy betegeskedik, és hogy az elmúlt időszakban is kórházban volt,"

Töröld nyugodtan ezt a hozzászólást.

Bejegyzés: Niki Lauda emlékére

scavengario 2019.05.21. 06:59:40

@ypil: Persze, persze. Mint amikor a BMW-s meg azt mondja, nem kombi, hanem Touring. Hagyjuk már... ugyanolyan kabrió, mint a többi.

Bejegyzés: Kabriót a nyárra

Buncog 2019.05.21. 00:47:45

És ha veszel egy ilyet, a nyaralásra szánt fél-egy-kétmilliót rá is öntheted egy ilyenre.

Bejegyzés: Kabriót a nyárra